Kilkim Žaibu XX. (2019)

Festival Kilkim Žaibu, na ktorý sme sa vypravili s menšou posádkou minulý rok a sám som ho navštívil aj v roku 2015 bude oslavovať 20 rokov. Najväčší pobaltský pagan/black/folk metalový festival v skutočne unikátnom prostredí si na tento rok prichystal zaujímavú zostavu. Z mien, ktoré sa skutočne oplatí pozrieť vyberáme: Destroyer666, Forndom, Rotting Christ, Hellhammer – Triumph of Death, Primordial, The Hu, Gaahls Wyrd, Metsatoll, Luctus. Ugniavijas a kopec ďalších!

Festival sa koná v Litve, pri dedinke Varniai presne počas letného slnovratu – 21. – 24. 6. 2019

Cena lístka na 3 dni je momentálne 52€, na mieste bude stáť 60€.

Výlet: S redakciou webzinu Bes sme už minulý rok usporiadali spoločný výlet s priateľmi na tento festival. Chystáme sa aj tento rok s tým, že vyrážame už 19. 6. – v noci dorazíme do mesta Kaunas kde prespíme, na druhý deň bude prehliadka mesta a zaujímavého múzea čertov. Do festivalovej zóny prichádzame večer 20. čiže večer pred začiatkom festivalu. Festival končí 24. Pričom sa cestou naspäť pravdepodobne zdržíme na nejakom peknom mieste na prehliadku. Ak máte záujem o výlet píšte na email: bewswebzine@gmail.com

Všetky informácie o lístkoch nájdete na oficiálnej stránke